Naar hoofdinhoud

MijnSaxenburgh

Welkom bij MijnSaxenburgh

Als patiënt van Saxenburgh heeft u toegang tot MijnSaxenburgh, uw persoonlijke digitale portaal. Hier kunt u persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen, vragenlijsten invullen, afspraken bekijken en uitslagen van onderzoeken zien. U kunt deze gegevens ook inzien via een app.

Voor MijnSaxenburgh heeft u DigiD nodig om uw identiteit vast te stellen.

Vragen over of problemen met inloggen? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op met Helpdesk Digitale Zorg.

Inloggen MijnSaxenburgh (met DigiD)

Zo ziet MijnSaxenburgh eruit als u inlogt

MijnSaxenburgh home

Meer weten over MijnSaxenburgh

  • Wat staat er in MijnSaxenburgh?

    In MijnSaxenburgh zijn gegevens uit uw medische dossier terug te vinden. Denk hierbij aan patiëntengegevens, afspraken, uitslagen, metingen, brieven, wilsverklaringen, medicatie en diagnoses.

    Lees meer
  • Inloggen bij MijnSaxenburgh

    Uw gegevens veilig beschikbaar stellen staat voorop. Daarom werkt MijnSaxenburgh met DigiD en een extra controle (app of sms).

    Lees meer
  • Vul uw gegevens in op MijnSaxenburgh

    Om digitaal met u te communiceren hebben we uw eigen mobiele nummer en toestemming nodig. In MijnSaxenburgh kunt u uw gegevens invullen.

    Lees meer
  • Contactvoorkeur doorgeven

    U kunt uw contactvoorkeur wijzigingen naar digitaal of per post. Wanneer u kiest voor digitaal, krijgt u uw afspraakbrief via MijnSaxenburgh. Zo heeft u alle informatie over uw afspraak op één plek en raakt u de brieven niet kwijt. Kiest u voor digitaal? Controleer dan ook meteen uw e-mailadres.

  • Toestemmingsregistratie delen van uw medische gegevens

    Uw behandelend arts en andere zorgverleners houden nauwkeurig uw behandeling bij in uw (digitale) dossier. Ziekte, een blessure of een ongeval; het komt soms onverwacht. Het is belangrijk dat deze zorgverleners beschikken over uw actuele medische gegevens die bij Saxenburgh bekend zijn.

    Lees meer
  • Medisch dossier opvragen of iemand machtigen

    Via onderstaande formulieren kunt u uw medische dossier opvragen of een machtiging indienen/intrekken zodat iemand anders uw dossier kan inzien. Deze kunt u uitprinten en invullen. Saxenburgh heeft een handtekening van u nodig op dit formulier en een identiteitsbewijs.

    Lees meer
  • Rechten en plichten

    Als patiënt van het Saxenburgh Medisch Centrum heeft u een aantal rechten en plichten. Deze rechten en plichten zijn wettelijk geregeld, in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst (WGBO).

    Lees meer
  • MijnSaxenburgh in een app

    Vanaf nu kunnen patiënten van het Saxenburgh Medisch Centrum hun medische gegevens ook via een app inzien. In de app kunnen patiëntportalen van meerdere ziekenhuizen worden toegevoegd. Zo staan alle medische gegevens handig op één plek.

    Lees meer

Veelgestelde vragen

Worden uitslagen in MijnSaxenburgh vertraagd weergegeven of in realtime?

Alle uitslagen en brieven worden realtime weergegeven. Er kunnen uitslagen bij staan die uw zorgverlener nog niet met u heeft besproken. Dit kan soms moeilijk zijn. Wilt u de uitslagen liever horen van uw zorgverlener? Wacht dan tot uw volgende afspraak, uw zorgverlener vertelt u dan meer over de betekenis van de uitslag. Maakt u zich zorgen over uw uitslag? Neem dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent.

Waar kan ik vragen stellen over MijnSaxenburgh?

Hoe log ik in? Waar vind ik precies de vragenlijst in het portaal? Voor (niet-medische) vragen als deze kunt u als patiënt van Saxenburgh terecht bij Helpdesk Digitale Zorg:

-----
PS Komt u liever langs voor hulp?
Loop dan binnen bij het Infohuis in Hardenberg of Dedemsvaart. Daar helpen vrijwilligers u graag verder.

Adres Infohuis Hardenberg
Het Infohuis is in de Bibliotheek (Parkweg 1a5 in Hardenberg).

Adres Infohuis Dedemsvaart
Het Infohuis is in de hal van De Baron (Julianastraat 54 in Dedemsvaart).